سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا: چیزی که هم اکنون در جهان شاهد آن هستیم بی ثباتی مطلق در محیط های تجاری است. برند سازی ، بازاریابی محتوا و رهبری فکری دیگر مهم نیستند. تاکنون ویروس کرونا تأثیر بسزایی در رفتار مصرف کننده داشته است. نیروی کار کاملاً ناپدید شده و بسیاری از کارگران حتی به طور موقت بیکار هستند. گزارش شده است که استفاده از رسانه افزایش یافته است. مردم به دنبال راهی برای سرگرمی هستند که بتواند نیازهای آنها را نیز برآورده کند.
این نیازها شامل غذا ، لوازم خانگی یا حتی یادگیری آنلاین و مطالعه در منزل است. در ضمن می توانید به هر میزان که می خواهید برای پیشرفت مهارت های خود استفاده کنید. مردم در واقع بدنبال اطلاعات معتبری هستند که بتوانند تصمیمات خود را بر اساس آن تنظیم کنند. برای استفاده از استراتژی Pull and Push باید زمان مناسب را پیدا کنید. تعادل بین این دو بسیار مهم است. وقتی طرفداران شما به دنبال خرید نیستند ، باید بتوانید به آرامی بازار را به حالت عادی برگردانید. این قسمت مهمی از بازاریابی محتوا است.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

استراتژی Pull در بازاریابی محتوا

استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا: علم و هنر مطمئناً در جذب بازاریابی که به رشد برند شما کمک می کند در یک سطح مساوی هستند. همه انسانها نیازهای مختلف روانی دارند تا بتوانند آنچه را که می خواهند انتخاب کنند. وقتی به موضوعی توجه می کنید ، کاملاً به آن اهمیت می دهید و این علاقه می تواند به شما در یادگیری و حفظ سریع اطلاعات کمک کند. در واقع ، استفاده از این رسانه ها برای شما جالب است و این یک ضرورت است. به همین دلیل ، بازاریابی محتوا و اتصال به این سیستم باید به صورت تاکتیکی انجام شود. این بدان معنی نیست که فشار بازاریابی نباید بخشی از استراتژی شما باشد. این بدان معناست که شما مجبورید همزمان از هر دو استفاده کنید تا نتیجه دقیق بگیرید.
استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا: بازاریابی تحت فشار در بازاریابی محتوا در واقع فرایندی است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید به مخاطبان خاص خود خدمات ارائه دهید. تبلیغات PPC ، صفحات مورد استفاده در سایت ها ، تبلیغات و همچنین رسانه های اجتماعی همه نمادهای استراتژی فشار در بازاریابی محتوا هستند. بسیاری از افرادی که به عنوان بازاریاب محتوا کار می کنند ، می دانند این یکی از مهمترین استراتژی ها است. البته ، حتی اگر فکر می کنید این تاکتیک ها ضعیف هستند ، بازاریابی pull راهی عالی برای دستیابی به حجم بالای مخاطبان است. این نحوه بازاریابی محتوا است و شما می توانید تاکتیک های پرداختی را مستقیماً از مخاطبان خود دریافت کنید و به شکلی هدفمند برای رشد تجارت خود کار کنید.


این کمپین های بازاریابی محتوای یکپارچه و تعاملی به شما این امکان را می دهد که نه تنها فروش خود را افزایش دهید بلکه با استفاده از بازاریابی فشرده رابطه ای قوی بین شما و مخاطبان ایجاد کنید. شما می توانید در هر مرحله از ارزش واقعی خود را به مشتری خود تحویل دهید. هدف اصلی بازاریابی فشاری تبدیل پتانسیل ها و حتی افراد غریبه به مشتری واقعی است.

مدل های بازاریابی

استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا: در این بخش ، ما می خواهیم شما را با استراتژی های Pull آشنا کنیم که می توانید از آنها برای ایجاد یک رابطه موثر استفاده کنید.

سئو محتوا

  • محتوای مشترک
    این محتوا می تواند در حوزه وبینارها ، کتابهای الکترونیکی ، پست های وبلاگ و فیلم های مختلف باشد. این بخش همچنین ممکن است حاوی مطالب جالبی از موضوعات مختلف باشد. مزایای همکاری مشترک در این زمینه این خواهد بود که می توانید از افراد دیگر برای جذب شما استفاده کنید. در این زمینه می توانید با شخصی شریک شوید که رقیب نیست. اگر آن فرد مخاطبی مانند مخاطبان شما داشته باشد ، برای شما چندین برابر خواهد بود. همچنین می توانید از دو عملکرد مختلف در این زمینه استفاده کنید.
  • انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی
    رسانه های اجتماعی نمونه ای عالی از استراتژی فشار است. با این حال ، محتوایی که در این شبکه ها قرار می دهید مهم است. شما باید محتوای بهینه شده را انتخاب کنید. داشتن محتوای اجتماعی جذاب فقط به شما در جذب مخاطب جدید کمک می کند و فکر می کند و نشان می دهد که در جامعه نیز درگیر هستید.
تولید محتوا الکترونیکی
تولید محتوا الکترونیکی

بازاریابی محتوا

استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا: نکته اصلی در بازاریابی محتوا و در قسمت pull این است که شما بر روی ابزار مورد نظر خود تمرکز کنید. در واقع ، ببینید ابزاری که انتخاب کرده اید مفید و جالب است. آنچه که به آن بخش دعوت بازاریابی دعوت می شود ، در واقع اعضای شما را به مرحله بعدی در کار شما راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *