سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا


استراتژی تولید محتوا: سال گذشته هنگام جستجوی یک استراتژیست محتوا ، با آماری از موسسه بازاریابی محتوا روبرو شدم که مطمئناً می دانید زیرا معتبرترین سایت بازاریابی محتوا است. آماری که من دیدم بسیار نگران کننده و تکان دهنده بود.

نحوه تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا: استراتژی محتوا در همان روند 5 ساله ای که فکر می کردم در حال افزایش است ، در مورد این دو عبارت فارسی تحقیق کردم. در فارسی ، کلمه تولید محتوا بیش از سایرین جستجو شد ، اما جستجوی معادل آن در انگلیسی چندان نبود.

تولید محتوا
تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا: حال بیایید ببینیم یک استراتژیست محتوا چه نقشی را در سازمان بازی می کند. به طور کلی ، وقتی نوبت به طراحی استراتژی محتوا می رسد ، همه افراد درگیر بازاریابی نظر دارند. از مدیر گرفته تا مثلاً بچه های تیم رسانه های اجتماعی نیز در این زمینه سبک می گیرند! در این حالت هیاهویی ایجاد خواهد شد که در نهایت خواهید فهمید تولید محتوای شما در جهتی که می خواهید نیست و عدم استراتژی باعث می شود تمام هزینه های خود را از دست بدهید.

استراتژی تولید محتوا: کاری که یک استراتژیست محتوا انجام می دهد ارتباط با این چهار تیم است – مدیر بازرگانی ، تیم بازاریابی ، کارشناس سئو و کارشناسان تولید محتوا. از هر یک از آنها مشاوره لازم را می گیرد و در آخر یک سند استراتژی محتوا تولید می کند.

استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا: به طور کلی ، یک استراتژیست محتوا باید به این سوالات پاسخ دهد: محتوا چگونه به تجارت کمک خواهد کرد؟ وضعیت فعلی چیست؟ نقاط ضعف شغل چیست؟ چرا همه محتوای مولد تولیدی نیست و بر میزان بازدید ما تأثیر نمی گذارد؟ چرا محتوای تجاری به اشتراک گذاشته نمی شود و مهمتر از همه چه قسمتهایی از بودجه باید تخصیص یابد و اینکه آیا محتوای فردی ما در کل عملکرد خوبی دارد و دارای یک تصویر تجاری روشن است. حال ، چگونه یک استراتژیست محتوا باید به همه این سوالات پاسخ دهد و با همه این گروهها ارتباط برقرار کند و سرانجام یک سند راهبرد تولید کند؟

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

استراتژی تولید محتوا: اما در بازاریابی محتوا و تحقیقات استراتژیست محتوا روند مشخصی وجود ندارد ، در واقع دو نمودار زرد و آبی که در پایین می بینید بالا و پایین می روند و هیچ چیز مشخص نیست. این نمودارها به ما چه می گویند؟ ما در حال کشف هستیم که چیزی به نام استراتژی محتوا و حتی استراتژیست محتوا هنوز به عنوان یک مسئله جدی در بین شرکت های مختلف دیده نمی شود.

انجام تولید محتوا


استراتژی تولید محتوا: یک تعریف ساده از استراتژی محتوا وجود دارد. جک ولش ، مدیرعامل جنرال موتورز گفت: “استراتژی به معنای تصمیم گیری دقیق و دقیق برای رقابت با دیگران است.

استراتژی تولید محتوا: یک مسئله مهم و مهم در این زمینه بحث تصمیم گیری و رقابت است. اگر می خواهم تعریف ساده و روشنی از استراتژی محتوا داشته باشم ، استراتژی محتوا به معنای این است که محتوای خود را کی ، کجا و چگونه منتشر کنید تا تأثیر بیشتری داشته باشد.