سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: استانداردهای سئو برای تولید محتوا باید هم در سئو داخلی سایت و هم در سئو فنی سایت رعایت شود. وقتی اصول تولید SEO را در تولید محتوا رعایت کنیم ، سایت بدون جستجوی هزینه در رتبه بندی بالاتر و بالاتری در جستجوی گوگل خواهد بود. قبل از استفاده از خدمات تولید محتوا برای سایت خود ، باید از اصول و قواعد محتوا و بهینه سازی سایت و سئو آگاهی داشته باشیم.

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: سازماندهی محتوا: محتوای سایت باید به روشی منطقی سازماندهی شود. با این کار کاربران سایت می توانند به راحتی به سایر مطالب مرتبط با سایت دسترسی پیدا کنند. در نتیجه ، کاربران مدت بیشتری در سایت می مانند و تأثیر قابل توجهی در رتبه بندی سایت در Google دارند.

سئو نوشته در وردپرس
سئو نوشته در وردپرس

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: ارتقا محتوا: با به اشتراک گذاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند (یا به صفحات داخلی سایت یا سایت های خارجی) به محتوای جدیدی که ایجاد می کنیم ، قابلیت مشاهده سایت را افزایش می دهیم.


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: استفاده از کلمه کلیدی در برچسب عنوان ، عنوان مقاله و توضیحات متا در SEO تأثیر مثبتی دارد. از آنجا که ربات های گوگل هنگام نمایه سازی محتوای سایت اهمیت زیادی به برچسب عنوان می دهند ، مهم است که یک کلمه کلیدی در برچسب عنوان برای سئو سایت درج شود. اگر می خواهید محتوای SEO در Google بالاتر باشد ، باید از یک کلمه کلیدی به عنوان مقاله خود استفاده کنید. همچنین استفاده از زیرخط ها و اعداد در عنوان مقاله کمک زیادی به بهینه سازی محتوا و سئو می کند.

هدینگ در سئو محتوا


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: به طور معمول ، برچسب های عنوان از H1 تا H6 هستند ، که باید در عنوان پاراگراف و همچنین استعاره های کلمات کلیدی استفاده شوند. برچسب هدر H1 برای عنوان استفاده می شود و فقط یک بار در طول مطالب استفاده می شود. توجه داشته باشید که کلمات کلیدی باید در برچسب های H1 تا h3 استفاده شوند.

تولید محتوا
تولید محتوا

کلمات کلیدی در سئو محتوا


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: طبق الگوریتم گوگل پاندا ، استفاده از چندین کلمه کلیدی باعث می شود ربات های گوگل محتوای ما را با کیفیت پایین تشخیص دهند و رتبه سایت SEO را کاهش دهند. ما می توانیم از کلمات کلیدی کمتری استفاده کنیم ، اما مترادف کلمات کلیدی را در متن و پاراگراف ها توزیع کنیم. بهترین روش استفاده از کلمات کلیدی در متن ، استفاده از کلمه کلیدی یک بار در عنوان مقاله و پاراگراف اول و یک بار در پاراگراف آخر مقاله است.

طول محتوا در سئو


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: در حالی که با محتوای با کیفیت می توانیم بازدید سایت را تا حدی افزایش دهیم ، Google اخیراً محتوای کمتر از 600-700 را تأیید نکرده است. بنابراین ، محتوایی که ما تولید می کنیم باید بیش از 600 کلمه باشد و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار باشد و کلمات کلیدی را به روشی محدود مشاهده کنیم. محتوای مناسب می تواند حداکثر 2000 کلمه داشته باشد.
استانداردهای سئو برای تولید محتوا: ابتدا باید مشخص کنیم که هدف ما از تولید محتوا چیست ، درباره چه چیزی می نویسیم و برای چه کسی. در مرحله بعد ، به یاد داشته باشید که برای نوشتن محتوای با کیفیت مطابق با اصول SEO ، ابتدا باید قوانین نوشتن و نوشتن را به درستی رعایت کنید. پیوندهای داخلی به صفحات سایت ما و پیوند به سایت های دیگر را جدی بگیرید و بدانید که این پیوندها برای محتوای سئو و بهبود رتبه سایت بسیار مهم هستند. قرار دادن دکمه های شبکه های اجتماعی نیز در به اشتراک گذاری محتوا توسط کاربران سئو مهم است. در آخر ، تراکم کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا را در نظر بگیرید تا از تعداد در نظر گرفته شده توسط الگوریتم های گوگل فراتر نرود.

بازاریابی
بازاریابی

نوع فونت در محتوا


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: استفاده از قلم صحیح برای نوشتن مطالب بسیار مهم است زیرا اگر مطالب بسیار خوب نوشته شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما قابل خواندن نباشد باعث استفاده از ثانیه اول ورود به سیستم از سایت می شود و تأثیر منفی در رتبه بندی خواهد داشت از سایت سایت.
استانداردهای سئو برای تولید محتوا: سایت و محتوا باید به درستی در همه دستگاه های تلفن همراه و سیستم های رایانه ای نمایش داده شود و گفته می شود پاسخگو باشد. اگر گوگل متوجه شود که سایت ما برای موبایل مناسب نیست و محتوا را به طور صحیح و کامل نمایش نمی دهد ، این امر بر سئوی سایت تأثیر منفی می گذارد.

سئو تصاویر

سئو اساسی تصاویر در تولید محتوا
استانداردهای سئو برای تولید محتوا: محتوای تولید شده مطمئناً شامل عکس و فیلم خواهد بود و این موارد ، مانند محتوای متنی ، به سئو نیاز دارند. برای تصاویر سئو بهتر است از عکس هایی که خودمان آماده کرده ایم استفاده کنیم و آنها را در اینترنت نگیریم. همچنین به آنها ALT و عنوان حاوی کلمه کلیدی عکس و تصاویر جستجوگرها را بدهید.

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: هدف ما از تولید محتوا نباید فقط جلب بازدید از موتورهای جستجوی گوگل باشد ، بلکه باید مخاطبان زیادی داشته باشیم و محتوای کاربر پسند تولید کنیم. برای اینکه بتوانید موتورهای جستجو و همچنین مشتریان و بازدیدکنندگان بالقوه ما را به سایت وارد کنید ، باید فراتر از بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو باشید. به عبارت دیگر ، محتوای نامناسبی ایجاد نکنید که به طور مکرر مشاهده شود و روی آن کلیک شود ، اما هیچ ارزش اضافی به کاربر موتور جستجو اضافه نکند. برخی از سایت ها ممکن است محتوایی تولید کنند که کاربر پسند نباشد و مورد تأیید Google نباشد ، بنابراین خطر مجازات شدن توسط Google دور از انتظار نیست.

تولید محتوا آموزشی
تولید محتوا آموزشی

لیست کلمات کلیدی در سئو محتوا


استانداردهای سئو برای تولید محتوا: اولین اصل این است که محتوایی که تولید می کنیم باید بتواند نیاز کاربر را برآورده کند. بنابراین ما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنیم که علاوه بر اینکه دارای جستجوی بالایی هستند ، در زمینه کاری ما نیز مفید هستند.

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: تحقیقات کلمات کلیدی: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید. به این ترتیب می توانیم روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم که از قبل حجم جستجوی مشخصی دارند. به عبارت دیگر ، در مورد موضوعات بنویسید یا کلمات کلیدی را پیدا کنید که کاربران به دنبال اطلاعات در مورد آنها هستند.

استانداردهای سئو برای تولید محتوا: بهینه سازی کلمات کلیدی: انتخاب کلمات کلیدی با حجم ، قابلیت و کیفیت جستجوی بالا می تواند تأثیر مثبتی در سئو محتوای ما داشته باشد. ما می توانیم میزان جستجوی کلمات کلیدی را با ابزارهای مختلف بدست آوریم. به عنوان مثال ، با استفاده از ابزارهایی مانند Google Trends ، Keyplanner و Keyword Tools ، کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا را بیابید ، مقدار تحقیقاتی را که در دوره های زمانی مختلف روی آن کلمات انجام شده است بیابید و متناسب با آن تولید محتوا را شروع کنید.