سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

اگر می خواهید برای پیاده سازی یا توسعه بازاریابی محتوای خود برنامه ریزی کنید ، استفاده از ابزار محتوای استراتژیک به شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشید ، در وقت صرفه جویی کنید و نکات کلی لازم را بدانید. هنگام برنامه ریزی در این بخش ، شما با ابزارهای مختلفی مانند مدل های رشد شخصیت برند ، مدل های شخصیت مخاطب ، تقویم های محتوایی و … آشنا خواهید شد و می توانید از آنها به صورت عملیاتی استفاده کنید.

محتوا


Content ID خلاصه ای از بایدها و نبایدهای استراتژی بازاریابی محتوا است. این همان چیزی است که بین برنامه و اجرا هماهنگ شده و تولیدکنندگان محتوای شما را در چارچوب استراتژی تدوین شده قرار می دهد. برای استفاده از ساختار Content ID از الگوی زیر استفاده کنید.


تولید محتوا
تولید محتوا

از این قالب استفاده کنید تا به تولیدکنندگان خود بفهمانید که می خواهید چه محتوایی را برای شما تولید کنند. با این کار استراتژی خود را به مرحله اجرا نزدیک می کنید.


مرحله بارگذاری محتوا یکی از مهمترین مراحل بازاریابی محتوا است که تعیین می کند آیا محتوای شما می تواند در رقابت کامل با سایر مطالب به نتیجه قابل قبولی برسد یا خیر. برای راهنمایی افرادی که محتوای شما را بارگذاری می کنند از چک لیست زیر استفاده کنید.

چک لیست سئو

برای بارگذاری مطالب در وب سایت خود از این چک لیست استفاده کنید و نکات موجود در این چک لیست را دنبال کنید.


برای شناسایی ویژگی های شخصیتی برند خود و ساختار محتوای میزان و نبایدهای محتوا ، می توانید از ابزار شناسایی شخصیت برند استفاده کرده و با رفتارهای محتوایی مارک ها آشنا شوید. از سراسر جهان که دارای شخصیت و الگوی مشابه هستند. این منجر به ایجاد این تصویر در مردم می شود. از همین حالا شخصیت شخصیت خود را بشناسید.

بازاریابی
بازاریابی

اگر به دنبال استانداردی برای تولید محتوا هستید و می خواهید آنچه را که در استراتژی بازاریابی محتوای خود نوشته اید به تولیدکننده محتوا منتقل کنید تا آنچه را که می خواهید تولید کند و اگر نیاز به تولید آنچه تولید شده است برای پاسخ حداکثر به استانداردهای موتور جستجو کارایی محتوای تولید شده شما می توانید از ابزارهای تولید محتوا استفاده کنید. در این بخش ، ابزارهای مختلفی مانند Content ID و Content SEO Checklist برای شما ارائه شده است.

معیار بازاریابی محتوا

اگر معیارهای زیادی برای ارزیابی محتوای خود دارید و نمی توانید تعیین کنید که کدام معیار برای شما مناسب است و نمی دانید این معیارها چیست ، از چه مواردی استفاده می شود و چگونه محاسبه می شود. ابزار ارزیابی محتوا به شما کمک می کند. در این بخش می توانید از ابزارهای مختلفی مانند الگوریتم انتخاب معیارهای عملکرد اصلی و همچنین فرمول های محاسبه این معیارها استفاده کنید. همین امروز ارزیابی محتوا را شروع کنید.